lørdag 3. juli 2010

TjukkeBollaFeiten.



Jah - Kroppens gullalder er tilsynelatende forbi!
20+6 uker - over halvveis nå :)

Ellers... Travelt opptatt med ny og spennende jobb, men energinivået har steget sammen med den nye hverdagen, og jeg føler meg bedre enn noen gang :)
Det er godt å jobbe lange dager og samtidig ha overskudd til sosiale sysler, husvask og sofakos...

Og jah - vi har kjøpt oss campingvogn :) Gleder meg stort til vognferie neste vår!
Men først skal jeg pusse og male og sy - og gjøre den lekker...

God helg :)

6 kommentarer:

  1. Uæææææ! Så stor du har blitt!:D OG gratulerer med campingvogn...
    Så stas at energinivået ditt har steget..Hurra:D

    SvarSlett
  2. Så FIIIIN du er vennen.. <3
    Super duper fin mage, rett og slett slik mage alle gravide vil ha..

    Campinglivet er supert, men jeg liker best Larkollen jeg, den står fast og jeg slipper campingdoen (den er LITEN, må jo ut for å skifte mening da) Men gjør da også et poeng at jeg faktisk må inn i et skap(!) på do hehe) men den på kollen er rett ved siden av servicebygget, faktisk lettere å gå de 15 m opp dit enn inn i vognen.. Men er kos på camping..

    Love U and Miss U

    SvarSlett
  3. gratulerer med campingvogn :D må legge ut bilde så vi får se!
    Du ser utrolig flott ut gravid :) du bærer det utrolig pent :D
    Kjempeflott at energien har steget!! Keep up the good work :)

    SvarSlett
  4. hei karen, så fin du er som gravid!! og kjekt at du har fått masse energi. gratulerer med ny jobb, håper du fortsatt vil trives i den fremover. ta godt vare på deg selv, lille venn! klem klem

    SvarSlett
  5. Nei nå får du gi deg, for en nyyydelig mage!! Du ser helt fantastisk ut, og det mener jeg! Fristelsen du såkalt har for godteri synes ikke i det hele tatt, du kledde utrolig godt å være gravid :-)
    Nå er jeg fornøyd, takk for et herlig bilde av deg og den lille! :-)

    SvarSlett
  6. Jøss. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle se deg med stor mage! Det var veldig rart, den har jo alltid hatt helt flat! Må være en utfordring med all den ekstra vekten sånn plutselig :P

    SvarSlett