tirsdag 22. mars 2011

ADVARSEL

... Ikke lag disse hvis du prøver å være sunn ...

Farlig farlig - men herlig herlig! Brownies-muffins:


Ingredienser
2 egg
3 dl sukker
100 g smør -----> smelt
2 dl hvetemel
1 ts vaniljesukker
3-4 ss kakao
Slik gjør du
Visp først egga og sukkeret til eggedosis.
Så blander du resten i eggedosisen.

Fyll muffinsformene halvfulle.
Stek i 13 minutter på 200 grader.

NB: Jeg måtte ha de i ovnen i ca 20 min. Sjekk med en fyrstikk i midten av de, er de flytende, setter du ned temp. til 100 grader, og venter litt til :)

Farlig gode altså - 1,5 timer trening i går og en time i dag, lettet ikke på samvittigheten for å ha spist fire slike herligheter :)

7 kommentarer:

  1. ok, da så, var nemlig på vekta i går:) Gikk inn i en depresjon ei stund,men det er bare å røre seg mer og spise mindre:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Takk for oppskrift!
    Nå har jeg prøvd dem,
    og linket til deg på bloggen min.
    ;)
    Supergode.

    SvarSlett
  3. De ser fantastisk gode ut :)
    Og så moro med oppskrifter :)

    SvarSlett
  4. Disse må prøves,gutta min elsker brownies:-)
    klemklem

    SvarSlett
  5. Så flink du er blitt å bake da :)

    Kanskje jeg skal prøve de en dag, selv im jeg ikke burde... Men men noen synder er lov av og til, bare ikke alltid ikke sant?

    Min kjære har bestilt brownies en dag så kanskje jeg skulle prøvd dine, eller til fredag når han pappa har bursdag.. får sjå..

    Love U

    SvarSlett
  6. Herregud .. må .. ha ..
    Skal i butikken etterpå, da skal jeg kjøpe det som mangler av oppskriften!!
    Takk snille/slemme deg!

    SvarSlett
  7. Namm! Jeg får prøve når snopeforbudet mitt opphører (sikkert ikke lenge til...)! Det ligger en award til deg på bloggen, håper du blir med:)

    SvarSlett